top of page

BYTESPOLICY

Om du vill byta vara, har vi en smidig process för att säkerställa att du får den klocka du önskar.

 

Hur du påbörjar ett byte av en vara:

Kontakta oss via e-post och inkludera ditt namn och ordernummer, ange anledningen till bytet och även vilken vara du önskar att motta istället på; Support@myclock.se

 

Krav för byte:

  • Varan måste vara i ursprungsskick och returneras inuti sin originalförpackningen.

  • Allt förpackningsmaterial, manualer och tillbehör måste inkluderas.

  • Bytet måste påbörjas inom 14 dagar från leveransdatumet (uthämtat paket).

 

Myclock står för samtliga retur/fraktkostnader:

Myclock står för alla fraktkostnader i samband med byte av vara, såvida inte varan är defekt eller felaktigt levererad. Vi skickar en förbetald retursedel och säkerhetsställer

på så sätt en säker retur och utskick av ny klocka till dig.

 

Villkor för nekat byte:

Vi har rätt att neka ett byte om:

  • Produkten är i använt skick.

  • Delar av produkten saknas.

  • Skyddsplast eller etiketter har avlägsnats från produkten.

 

Leverans av bytesvara:

När vi har mottagit och godkänt klockan som ska bytas, skickar vi ut den nya klockan till dig. Leveranstiden är ca 1-2 arbetsdagar.

BYTESPOLICY STEG FÖR STEG

1. Maila oss

Support@myclock.se

Vi besvarar ditt mail

inom 24-48h och

skickar en förbetald

retursedel till dig.

2. Returnera vara

Returnera din klocka

till oss med den

förbetalda fraktsedeln

och invänta en ny vara.

3. Invänta ny vara

Vid mottagande av

retur skall denna

godkännas och en

ny vara skickas ut.

VI VILL ATT DU BLIR NÖJD.

Vi strävar efter 100% kundnöjdhet och hoppas du får en positiv upplevelse med ditt köp hos oss.

Har du några synpunkter eller frågor kring vår returpolicy ber vi dig att höra av dig till oss på Support@myclock.se

bottom of page