BYTESPOLICY
Om du vill byta vara, har vi en smidig process för att säkerställa att du får den klocka du önskar.
Hur du påbörjar ett byte av en vara:
Kontakta oss via e-post och inkludera ditt namn och ordernummer, ange anledningen till bytet och även vilken vara du önskar att motta istället på; Support@myclock.se
Krav för byte:
-
Varan måste vara i ursprungsskick och returneras inuti sin originalförpackningen.
-
Allt förpackningsmaterial, manualer och tillbehör måste inkluderas.
-
Bytet måste påbörjas inom 14 dagar från leveransdatumet (uthämtat paket).
Myclock står för samtliga retur/fraktkostnader:
Myclock står för alla fraktkostnader i samband med byte av vara, såvida inte varan är defekt eller felaktigt levererad. Vi skickar en förbetald retursedel och säkerhetsställer
på så sätt en säker retur och utskick av ny klocka till dig.
Villkor för nekat byte:
Vi har rätt att neka ett byte om:
-
Produkten är i använt skick.
-
Delar av produkten saknas.
-
Skyddsplast eller etiketter har avlägsnats från produkten.
Leverans av bytesvara:
När vi har mottagit och godkänt klockan som ska bytas, skickar vi ut den nya klockan till dig. Leveranstiden är ca 1-2 arbetsdagar.
BYTESPOLICY STEG FÖR STEG
1. Maila oss
2. Returnera vara
Returnera din klocka
till oss med den
förbetalda fraktsedeln
och invänta en ny vara.
3. Invänta ny vara
Vid mottagande av
retur skall denna
godkännas och en
ny vara skickas ut.
VI VILL ATT DU BLIR NÖJD.
Vi strävar efter 100% kundnöjdhet och hoppas du får en positiv upplevelse med ditt köp hos oss.
Har du några synpunkter eller frågor kring vår returpolicy ber vi dig att höra av dig till oss på Support@myclock.se